CTA – dostaňte návštěvníka tam, kam potřebujete

CTA není zkratka tajné vládní organizace ani nového druhu extra účinné výbušniny. CTA je to, co nám všem při pohybu na webech usnadňuje život. Možná někdy i značně komplikuje, protože díky úspěšně vytvořené CTA se občas zaregistrujeme i tam, co bychom normálně přehlédli, nebo o co bychom vůbec neměli zájem. A určitě nemluvím jen z vlastní zkušenosti. Stalo se vám to také někdy?

  • 11.5.2016

Jaká je vaše strategie podnikání na internetu?

Honba za sháněním nových zákazníků postihne snad každého, kdo se rozhodne podnikat na internetu. Noví zákazníci přece generují nové objednávky a znamenají tedy i příliv peněz. Jenže to je pouze jedna z několika marketingových cest a rozhodně byste neměli věnovat všechen svůj čas jenom ji. Zaručeně vám totiž tenhle model velký úspěch nepřinese. Jakou tedy zvolit strategii pro podnikání na internetu?

  • 29.4.2016

Ebook – 5 magických písmen pro úspěšné podnikání na internetu

Po internetu se potlouká spoustu návodů o tom, jak začít podnikat na internetu a díky tomu si zajistit relativně pasivní příjem. Jedním z těch způsobů, jak se dopracovat k pohádkovým výdělkům, je psaní a následný prodej ebooků. A to, ať už s webem začínáte, nebo na webu již nějaký čas podnikáte. Jenže, založit si web a hned se po hlavě vrhnout do prodeje ebooku není úplně ta správná volba. Jak tedy s ebooky vůbec začít?

  • 20.4.2016

Sociální sítě = zlatý důl?

Na sociální sítě existuje několik názorů. Zatímco někteří lidé na ně, jako na komunikační kanál, nedají dopustit, jiní je zavrhují a vyhýbají se jim, jak jen to jde. I přesto slaví sociální sítě úspěch. Nejenže stále roste počet jejich uživatelů, ale přibývá i firem a podnikatelů, kteří si na sociálních sítích zakládají své fanpage, tedy stránky pro své příznivce. Mají k tomu totiž mnoho důvodů. Jak tedy využít sociální síť pro podnikání?

  • 13.4.2016

Obsahový marketing – klíč k úspěchu nebo „ztráta“ času?

V poslední době je podnikání na internetu velkým hitem. Vidina celkem snadného a rychlého příjmu přitahuje hodně lidí jako magnet. Konkurence je ale velká. Ne všichni to zvládnou a zcela ne všichni si své postavení trvale udrží. Trvalé výsledky a postavení získá ten, kdo se stejným přístupem bude vystupovat i na internetu. Jak na to?

  • 6.4.2016

Tři důvody, proč mít na webu aspoň jedno video

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč lidé koukají vlastně na televizi? Proč místo novin sledují zprávy v televizi a místo knihy si pustí film? Možná se vám to nezdá, ale každý den strávíme spoustu času tím, že v jednom kuse něco čteme. Když nakupujeme zboží, čteme zprávy, abychom zjistili, co je ve světě nového, […]

  • 29.3.2016

I negativní reklama je reklama

Možná to znáte. Rozhodnete se, že zkusíte štěstí v online světě, abyste byli blíže i lidem, kteří jsou více online, než v reálném životě. Vytvoříte si web a začnete být aktivní i na sociálních sítích. Vše klape, podaří se vám zaujmout nové lidi, z nichž někteří dokonce využijí vašich služeb nebo provedou objednávku. V tom se na Facebooku objeví negativní komentář na vaši adresu. Co teď? Jak se zachovat, co možná nejlépe, aby vám to ještě více neuškodilo?

  • 17.3.2016

Pět důvodů, proč vám web nepřináší nové obchody

Ze všech koutů na obchodníky vyskakuje doporučení, že by v této digitální době měli mít webové stránky, protože potenciální zákazníci jsou dnes na internetu. S vervou tedy začnou sami, nebo s pomocí firmy tvořit web. Několik měsíců po jeho spuštění ale zjistí, že web zdaleka nefunguje tak, jak si představovali. Jaké jsou nejčastější chyby na webu? Těch důvodů je několik, povíme si o nich.

  • 17.3.2016

Obrázky na webu aneb jak se nedostat do potíží

Obrázky. Takové ty obdélníkové útvary na webových stránkách, které většinou zaměstnají naši pozornost jako první. Bez nich už si webové stránky lze jen těžko představit. Takový obrázek toho totiž dokáže sdělit opravdu hodně. Dokonce může rozhodnout i o tom, jak úspěšné vaše příspěvky vůbec budou. Dá se říci, že na internetu obecně funguje jedno nepsané […]

  • 17.3.2016

SEO – nesnažte se hledat cestu k vyhledávačům, ale k lidem

SEO neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače se stává stále častěji vyhledávaným tématem podnikatelů na internetu. Správně nastavený web z hlediska SEO vám totiž může přivést více návštěvníků na váš web. Víc návštěvníků znamená víc obchodu. A to chceme přece všichni. Jenže, jak ten web vlastně správně nastavit? Když si zalistujete třeba v Googlu, zjistíte, […]

  • 17.3.2016